آجر گری

Wiki Article

اضافه به علاقمندی ها فروش انواع کاشی و باند و تک گل کوت

در این بخش، به ابعاد استاندارد انواع آجر نسوز نما خواهیم پرداخت اما به‌عنوان یک نکته کلی، انواع آجرنما نسوز براساس خاک به شرح زیر می‌باشد:

مشاهده لیست قیمت آجر نما سنتی درب کارخانه در تاریخ روز تنها با کلیک روی دکمه

آجرهای نمای نسوز در واقع همان سرامیک ‌هایی هستند که از خاک‌های نسوز تولید می‌شوند. از نظر زیبایی، استفاده از این آجرها می‌تواند جذابیت ساختمان را افزایش دهد.

جهت استعلام قیمت و همچنین جهت گرفتن مشاوره درباره خرید آجر پازلی به شماره واحد فروش پیام بدهید تا با شما تماس گرفته شود: 

این مصالح ساختمانی به انواع مختلفی همچون ابعاد آجر فشاری، قزاقی، سه سانتی، سفالی، ختایی، نظامی، قرمز، ابلق، سبز، نسوز و جوش دسته بندی می شود. دانستن ابعاد آجر برای متره مصالح و طراحی دیوار ، نما و … به کار می آید.

امیدواریم این پروژه ها الهام بخش شما در اجرا و ساخت پروژه های ساختمانی باشند.

(دیگر استانداردهای آجر پازلی را می توانید در صفحه استاندردهای آجر پازلی دات کام مطالعه نمایید.)

سفال دیواری

یکی از شیوه های محبوب ساختمانی در جهان، ساخت خانه با آجر پازلی است. این شیوه به جهت توانایی بازیافت، به کارگیری دوباره این محصول، کاهش خطرات مرتبط با ساخت و ساز و کاهش هزینه ها مورد توجه قرار گرفته است. ساختمان های ناایمن سبب صدمه پذیری در مقابل بلاهایی مانند زلزله و سیل می شوند.

ابعاد استانداردآجر نسوز کف ۲۰*۲۰*۲٫۵، ۱۰*۱۰*۲٫۵، ۲۰*۴۰*۲٫۵ و ۱۰*۲۰*۲٫۵ می‌باشد.

سطح صاف شیشه ای یا فلزی به اندازه ۳۰۰ میلی متر در ۳۰۰ آجر یوگا میلی متر که با دقت ۰/۰۲ میلی متر مسطح باشد.

بخش فروش: تهران ، جنت آبادجنوبی بلوار لاله شرقی ساختمان کارا،شرکت کارا تجارت

به طور کلی آجرهای نما انواع مختلفی داشته که اصلی ترین آنها شامل آجر شاموتی، پلاک، حصیری، کرکره‌ای، شیل، سنتی، نسوز، لعاب‌دار می‌شود.

Report this wiki page