کلینیک آرتا بیوتی

Wiki Article

این جز مواردی است که شاید هرگز به آن توجه نکرده باشید. آب دوش می‌تواند روی پوست و مو تأثیر منفی بگذارد.

سالهاست که به تاخیر انداختن روند پیری پوست و تغییراتی که بعد از دهه سوم زندگی در آن ایجاد می شود از مهم ترین دغدغه ها برای پزشکان و متخصصان زیبایی است. برخی ترجیح می دهند در طبیعت بدن خود تغییر چندانی ایجاد نکنند، اما رفته رفته بر تعداد افرادی که چنین مداخلاتی را اجتناب ناپذیر می دانند و به استفاده از شیوه های جوانسازی پوست رو می آورند افزوده می شود.

پی ار پی: در این درمان که یکی از درمان‌های جدید و پیشرفته است، از پلاسمای غنی از پلاکت که از بدن خود فرد گرفته شده است برای جوانسازی و ترمیم پوست استفاده می‌شود.

به آن پایبند باشید. ورزشی انتخاب کنید که آن را دوست دارید. مثلا پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری بیا بازی با کودکان.

لیزر موی زائد از پرتوی متمرکزشده برای تضعیف ریشه مو و ازبین‌بردن موها استفاده می‌کند. دستگاه‌های لیزر مختلفی برای این کار وجود دارد مانند دستگاه دایود، الکساندرایت و غیره.

لیفت با تزریق ژل: این روش برای افرادی مناسب است که پوستشان شل و افتاده است. پس از تزریق ژل بدن حالتی سفت و جوان به خود می‌گیرد.

گلبول های قرمز و سفید از پلاکت ها و پلاسما (مایع روشن) جدا می شوند. پلاسمای حاصل دارای تعداد بیشتری از پلاکت های طبیعی است و پلاسمای غنی از پلاکت یا پی آر پی نامیده می شود.

بوتاکس بیش از یک قرن است که شناخته شده و بیش از ۵۰ سال است که برای اهداف پزشکی استفاده می شود.

ورزش کردن باعث بالا رفتن ضربان قلب و ترشح هورمون‌های مفیدی می‌شود که استرس را کم می‌کنند؛ در نتیجه سرعت روند جوانسازی پوست افزایش می‌یابد.

جلسه درمان حدود ۱۵ دقیقه طول می کشد. برخی از پرکننده ها در جلسات تکراری چند هفته ای تزریق می شوند.

یک فرمول استاندارد برای مواد تزریقی در مزوتراپی وجود ندارد. پزشکان از گزینه های مختلفی استفاده می کنند از جمله:

ضدآفتابی که استفاده می‌کنید می‌تواند در حفظ پوست شما در برابر ضررهای تابش مستقیم آفتاب مؤثر باشد ولی کافی نیست.

هیچ‌چیزی بیشتر از اشعه‌ی کلینیک زیبایی آرتا بیوتی فرابنفش خورشید باعث پیری پوست نمی‌شود.

بیماران باید بدانند که بوتاکس باعث جلوگیری از بیان حرکات صورت آنها نمی شود، بلکه صرفا به منظور جلوگیری از ایجاد خطوط اخم و خطوطی در صورت که عادت شده اند و ناخواسته هستند، استفاده می شود.

Report this wiki page